Thursday 19 June 2014

Qaseh Gold - cinta baru saya

Entry kali ni nak citer pasal produk keluaran Bumiputera; Anaedar. 

Baru je jadi rania Qaseh ni sebulan yang lalu. RANIA? Apa tu rania? Untuk pengetahuan semua, rania tu adalah singkatan kepada "rakan niaga". Jujur diakui, untuk permulaan, memang memerlukan modal yang agak 'besar - tapi takdelah sampai bergolok bergadai', 1000 pun tak sampai. Cuma aida tahu tak semua orang boleh keluarkan modal sebegitu, termasuklah diri aida sendiri.

Tapi alhamdulillah, aida diberi idea oleh yang ESA untuk cari pembeli dahulu. Maka bermulalah 1 perjalanan yang baru, semuanya bermula dari 0. Buat iklan kat FB, share segala info & testimoni dari upline. Masa ni walaupun belum confirm jadi rania tapi dah minta izin awal2, dah cakap nak jadi rania & perlukan sedikit masa untuk mengumpul modal. Mujur upline memahami, malah diberi lagi sokongan & kata2 semangat.

Tak tahu kenapa, tapi aida yakin boleh pergi jauh dengan Qaseh ni. Bukan untuk mengejar keuntungan semata-mata tetapi untuk menmbantu orang di sekeliling aida juga. Anaedar ada pelbagai kategori produk seperti kebanyakan yang lain. Kesihatan dan juga kecantikan. Tapi aida lebih fokus pada kategori kesihatan sebab pada aida bila diri kita sihat, insya'ALLAH automatik kita akan jadi cantik. Kan ianya bermula dari dalaman. :)

Masa dapat je produk Qaseh ni bulan lepas, aida bagi sorang sebotol Qaseh untuk keluarga kecil kami. KEKANDA untuk suami, ADINDA untuk aida & JUNIOR untuk triple A.

Mesti ramai yang tertanya-tanya, apa yang membuatkan orang ramai boleh jatuh cinta dengan Qaseh ni? Senang je jawapannya, sebab ia MAKANAN SUNNAH! Dalam ramuan Qaseh ni ada buah kurma, kismis, delima, buah tiin, madu, air zam-zam & beberapa jenis campuran lain. Alhamdulillah dengan izin ALLAH SWT, banyak testimoni2 POSITIF yang diterima bila pengguna mengamalkan Qaseh ni. Takyah cakap pengguna lain, kitorang 1 family pun sama. ;)

Sampai sini dulu, ada masa nanti baru buat entry tentang testimoni pulak!

Aida Atiqah
016-7330624
#makanansunnah

No comments:

Post a Comment